Zuleka en personeel se diens is fantasties baie dankie ons bly altyd so lekker daar. Sien julle gou weer....Kleynhans gesin Zuleka en personeel se diens is fantasties baie dankie ons bly altyd so lekker daar. Sien julle gou weer....Kleynhans gesin
Was baie lekker!! Puik diens....puik ete!! Aangename mense! Hectorspruit huisves na alles Tóg verrassings! Was baie lekker!! Puik diens....puik ete!! Aangename mense! Hectorspruit huisves na alles Tóg verrassings!